Το σάιτ της Γιουβέντους έπεσε και 'έφταιγε' η αποκατάσταση της ιστορίας

Με καθυστέρηση 3.5 μηνών η Γιουβέντους έσπευσε να διορθώσει ένα μεγάλο, για πολλούς, ατόπημά της. Η ζημιά είχε ήδη γίνει, αλλά ήταν ώρα να περιοριστεί η ζημιά.

Το σάιτ της Γιουβέντους έπεσε και 'έφταιγε' η αποκατάσταση της ιστορίας
COPYRIGHT 2019 THE ASSOCIATED PRESS. ALL RIGHTS RESERVED

Το μεσημέρι της Παρασκευής δεν ήταν σαν όλα τ' άλλα για τους διαχειριστές του ηλεκτρονικού καταστήματος στην ιστοσελίδα της Γιουβέντους. Δεν ήταν άλλη μία ημέρα στη δουλειά για όσους απασχολούνται με τη συλλογή των παραγγελιών των προϊόντων του κλαμπ. Η μανία των οπαδών των 'μπιανκονέρι' για την αγορά της συλλεκτικής φανέλας της adidas που κυκλοφορούσε διαδικτυακά (και εμπορικά) στις 13:00 ώρα Ιταλίας ξεπέρασε κατά πολύ τις προβλέψεις της ζήτησης, ο server δεν άντεξε στην απότομη αύξηση των επισκέψεων και το σύστημα κατέρρευσε για μεγάλο διάστημα με συνέπεια οι χρήστες ν' αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα στην απόπειρά τους να εισέλθουν στο store.juventus.com και να εξασφαλίσουν μία από τις λιγοστές φανέλες που θα έβγαιναν προς πώληση.

"Υπάρχει μια μεγάλη ουρά μπροστά σας για τις αγορές αυτή τη στιγμή", ενημέρωνε η σελίδα που εμφανιζόταν σε καθέναν εξ όσων πάλευαν με διαδοχικά refresh να βρουν τρύπα για να τρυπώσουν μέσα και προπληρώνοντας από την κάρτα τους 180 ευρώ (ή 200 με την επιλογή ονόματος) να καπαρώσουν μία.Ούτε Black να ήταν αυτή η Friday κι όλα αυτά διότι η πολιτική της Γιουβέντους, συμπράττοντας με τον γερμανικό κολοσσό, για τις εμφανίσεις της σεζόν που τρέχει ήδη, είχε προκαλέσει ενστάσεις, διαφωνίες και πτώση των πωλήσεων.

Θυμάστε τι είχε συμβεί στα τέλη του Ιούλη, όταν λανσαρίστηκε η δεύτερη φανέλα της 'βέκια σινιόρα', χωρίς ίχνος μαύρου πάνω της; Έσπασε μεν τον κανόνα, όπως παρουσιαζόταν ο σκοπός της. Ήταν λευκή με έντονες πορτοκαλοκόκκινες λεπτομέρειες, ένα σχέδιο που ναι μεν παρέπεμπε σε χρώματα που συναντούνται σε κτίρια του Τορίνο, αλλά ήταν άσχετα με την ιστορία του συλλόγου. Την ίδια στιγμή η κύρια εμφάνιση δεν είχε τις ασπρόμαυρες ρίγες που ζητούσε η πλειονότητα των φανς, ούσα χωρισμένη απλώς σε δύο ίσα μέρη με μια έντονη ροζ κάθετη γραμμή ως σημείο επαφής και δύο ασύμμετρα ορθογώνια στην πίσω όψη.

Το κενό αυτό ήρθε να καλύψει η συλλογή 'Palace' (εταιρία ρούχων με 10 χρόνια ζωής που απευθύνεται σε skaters), σε μια τριμερή συνεργασία-προσπάθεια (Γιουβέντους, adidas, palace) για ν' αυξηθούν οι πωλήσεις και ταυτόχρονα να περιοριστεί η ζημιά που προκλήθηκε στα ταμεία όλο αυτό το διάστημα, συγκριτικά τουλάχιστον με πέρυσι. Η τέταρτη έκδοση της χρονιάς, την οποία οι ποδοσφαιριστές του Μαουρίτσιο Σάρι είχαν ήδη φορέσει στον εντός έδρας αγώνα με την Τζένοα (30/10, 2-1), έχει ξεκάθαρες αναφορές στο παρελθόν. Οι ρίγες επέστρεψαν, τουλάχιστον έως τη τη μέση του καμβά, προτού μετατραπούν αρμονικά σε βούλες, μικρότερες ή μεγαλύτερες. Το φλούο πράσινο, λαχανί επί της ουσίας, δημιουργεί μια αντίθεση στο μάτι, αλλά δεν ενοχλεί το ίδιο, και η μοναδική αναφορά σε πορτοκαλί είναι η μία διακριτική κυκλική ζώνη στο αριστερό μανίκι που φαίνεται ίσα-ίσα.

Οι λάτρεις της παράδοσης είχαν κάθε λόγο να αισθάνονται πως η τάξη αποκαταστάθηκε. Εξου και σε λιγότερα από 30 λεπτά είχαν ήδη εξαντληθεί η ανώνυμη σειρά και αυτές με τυπωμένα τα ονόματα των Ρονάλντο, Ντιμπάλα, Πιάνιτς και Κιελίνι. Μονάχα εκείνες που έγραφαν Ντε Λιχτ είχαν απομείνει, σε πρώτη φάση, αλλά γρήγορα κατέληξαν σε όσους πρόφτασαν να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους και δεν είχαν εναλλακτική επιλογή.

Το σάιτ της Γιουβέντους έπεσε και 'έφταιγε' η αποκατάσταση της ιστορίας

Ο καθείς με την αισθητική του.

Θα ξεπεράσει τα 50 γκολ φέτος ο Ρόμπερτ Λεβαντόβσκι; Η απάντηση στο Pod-όσφαιρο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ