X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Εκκίνηση από... το τέλος ο Ντι Ρέστα

Τελευταίος θα ξεκινήσει ο Πολ Ντι Ρέστα στην πίστα του Σίλβερστοουν στο Grand Prix της Κυριακής (30/6), καθώς το μονοθέσιο του βρέθηκε ελαφρύτερο από ότι πρέπει στον έλεγχο του Σαββάτου.

Το μονοθέσιο του πιλότου της Force India βρέθηκε 500 γραμμάρια ελαφρύτερο από το κανονικό, ενώ χωρίς καύσιμα το βάρος του ήταν μόλις 640.5 κιλά, την ώρα που το μίνιμουμ είναι 642.

Το ζήτημα αναφέρθηκε στους αγωνοδίκες και εκείνοι με τη σειρά τους αφού το εξέτασαν αποφάσισαν να τιμωρήσουν τον Βρετανό πιλότο, ο οποίος έχασε την πέμπτη θέση που κατέκτησε στις κατατακτήριες δοκιμές και θα ξεκινήσει τελευταίος.

Από την πλευρά της η Force India σκέφτεται να καταθέσει ένσταση, καθώς όταν το μονοθέσιο ζυγίστηκε ξανά την ώρα που οι αγωνοδίκες εξέταζαν το ζήτημα, το βάρος του ήταν εντός των επιτρεπόμενων ορίων.

24MEDIA NETWORK