X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Ιταλίας (FP1): Προβάδισμα Mercedes

Rosberg και Hamilton ήταν άνετα μπροστά στο FP1 της Μόντσα.

Τους δύο καλύτερους χρόνους και μάλιστα με διαφορά, σημείωσαν στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού Grand Prix οι δύο οδηγοί της Mercedes. Ο Nico Rosberg κάλυψε 37 γύρους στο «Ναό της Ταχύτητας» και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με διαφορά δύο δεκάτων από τον teammate του, Lewis Hamilton.

H πίστα της Μόντσα υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με ηλιοφάνεια και ζέστη. Θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 31. Εκτός από τις τρεις διαθέσιμες γόμες, η Pirelli παρείχε στις ομάδες και πρωτότυπα ελαστικά, διαφορετικού σκελετού, όπως και στο Βέλγιο. Πλην των συνηθισμένων πρωταγωνιστών, εν δράσει είχαμε τον Alfonso Celis Jr που αντικατέστησε τον Nico Hulkenberg στο τιμόνι της Force India.

Μόλις 8 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, οι Mercedes πήραν κεφάλι στην κατάταξη και άρχισαν να εναλλάσσονται στην κορυφή. Περίπου στα μισά του δρόμου επιτεύχθηκε από τον Nico Rosberg το 1.22.959 που έμελλε να είναι και η καλύτερη επίδοση του FP1.

Ο Felipe Massa που χθες ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν που διανύουμε έχασε το πρώτο μισό της διαδικασίας με τους μηχανικούς της Williams να δουλεύουν πάνω στη μονάδα ισχύος της FW39. Όταν βγήκε στην πίστα, είχε μία «στιγμή» στην έξοδο της Ascari ενώ προβλήματα με το κιβώτιο της McLaren-Honda αντιμετώπισε ο Fernando Alonso.

Η αναβάθμιση στις μονάδες ισχύος της Ferrari φάνηκε να μην αποδίδει ιδιαίτερους καρπούς ακόμα, καθώς τα κόκκινα μονοθέσια ήταν ένα δευτερόλεπτο πίσω.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Τίτλοι τέλους για Μάσα