X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Θα αλλάξει το νέο σύστημα

Μετά το φιάσκο της Μελβούρνης, οι ομάδες θέλουν να αλλάξει η διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών της Formula 1.

Απογοήτευση επικρατεί τόσο στις τάξεις του κοινού όσο και των εμπλεκόμενων στον μαγικό κόσμο της Formula 1, από την απογοητευτική εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών του Grand Prix Αυστραλίας. Το τελευταίο πεντάλεπτο του Q3 είχε μηδενική δράση, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έκαναν καν νέες προσπάθειες και έκτοτε έχει αρχίσει ένα debate που αφορά στην ορθότητα των αλλαγών.

Όπως φαίνεται, όλες οι ομάδες τάσσονται κατά του νέου συστήματος και το πρωί της Κυριακής θα υπάρξει συνάντηση για να αποφασιστεί αν θα διατηρηθεί και στο επόμενο Grand Prix, σε δύο εβδομάδες στο Μπαχρέιν. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, που ζήτησε συγνώμη από το κοινό.

Από αυτή τη συνάντηση θα απουσιάζει ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της F1, Bernie Ecclestone, καθώς βρίσκεται στην Ευρώπη. Είναι όμως σαφές πως θα έχει μάτια κι αυτιά εκεί. Είναι σαφές πως για να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή, πρέπει να υπάρξει ομοφωνία ανάμεσα στις 11 ομάδες. Όμως δεδομένου πως Mercedes, Ferrari και Red Bull τάσσονται κατά, το ίδιο θα κάνουν και οι «δορυφορικές» ομάδες αλλά και αυτές που διατηρούν πελατειακές σχέσεις.

Το πιθανότερο είναι να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα και όχι σε μία υβριδική εκδοχή του νέου, με το καθεστώς των συνεχών αποκλεισμών να διατηρείται στα Q1 και Q2 αλλά να αναιρείται στο Q3.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Horner: "Πρέπει να ζητήσουμε συγνώμη!"

GP Αυστραλίας: Pole position για τον Hamilton!