X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τι είχε πάθει το μονοθέσιο του Grosjean;

Η Haas F1 Team βρήκε γιατί η VF-16 του Γάλλου δεν απέδιδε τα αναμενόμενα.

Εκτός από την «έκρηξη» του Romain Grosjean μετά το τέλος του Grand Prix Κίνας με αποδέκτη τον Marcus Ericsson, ο Γάλλος ανέφερε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα παράπονά του για τη γενικότερη συμπεριφορά του μονοθεσίου του.

Υπενθυμίζουμε πως η Haas F1 έκανε εντυπωσιακό ντεμπούτο στη Formula 1, κατακτώντας την έκτη θέση στην πρεμιέρα της Αυστραλίας. Στη συνέχεια ανέβηκε ένα βήμα ψηλότερα, πάλι διά χειρός Grosjean, τερμάτισε στην πέμπτη θέση στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Και μετά την Κίνα… μπλακ άουτ.

Γι αυτή την κακή απόδοση της VF-16 έφταιγε η εμπρός της αεροτομή. Βλέπετε, η αμερικανική ομάδα πήρε στη Σαγκάη μία νέου σχεδιασμού εμπρός αεροτομή την οποία χρησιμοποίησε ελάχιστα στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής.

Όταν στον πρώτο γύρο του αγώνα, η εμπρός πτέρυγα του Grosjean έγινε σμπαράλια ελέω Ericsson, οι μηχανικοί της Haas δεν είχαν εφεδρική ίδιου σχεδιασμού. Χρησιμοποίησαν λοιπόν τη νέα που όμως δεν εναρμονιζόταν με το set up που είχε επιλεχθεί για το μονοθέσιο στον αγώνα.

Αυτό παραδέχθηκε στο motorsport.com o διευθυντής της αμερικανικής ομάδας, Guenther Steiner.