Η εκρηκτική προπόνηση του Πασκάλ Σιακάμ

Ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος εστιάζει στην προπόνηση της αποκάλυψης των φετινών τελικών του ΝΒΑ, Πασκάλ Σιακάμ. Αυτές είναι οι ασκήσεις που επιλέγει ο σταρ των Ράπτορς για περισσότερο δύναμη, έκρηξη και ταχύτητα.

Η εκρηκτική προπόνηση του Πασκάλ Σιακάμ
AP IMAGES

Μπορεί να μην είναι ο μεγάλος σταρ του NBA αλλά σίγουρα πρόκειται για τον παίκτη που μαζί με τον Λέοναρντ, θα θυμούνται για πάντα στο Τορόντο ως τους 2 πιο σημαντικούς στο δρόμο για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου των Ράπτορς. Ο Πασκάλ Σιακάμ είναι σίγουρα ο πιο βελτιωμένος παίκτης του φετινού πρωταθλήματος και για μένα, ο MVP των τελικών.

Τρομερά φυσικά προσόντα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι κατάφερε να περιορίσει τον Γιάννη. Αξιόπιστο σουτ από μέση απόσταση, 20 πόντους μέσο όρο, 4 ασίστ, 8 ριμπάουντ, 1 μπλοκ, 1 κλέψιμο. Κάνει τα πάντα μέσα στο γήπεδο. Για να φτάσει όμως σε αυτό το επίπεδο πέρασε από όλα τα βασικά και δύσκολα στάδια. Οι γονείς του με καταγωγή από το Καμερούν έφτασαν μετανάστες στις Η.Π.Α. Ο Σιακάμ με τα αθλητικά του προσόντα έφτασε στο πανεπιστήμιο του New Mexico, όπου το 2015 κέρδισε το βραβείο του καλύτερου παίκτη της περιφέρειας του. Στη συνέχεια επιλέχθηκε στο νούμερο 27 του NBA Draft 2016 από τους Τορόντο Ράπτορς. Την πρώτη χρονιά έπαιξε πιο πολύ στην αναπτυξιακή λίγκα και φυσικά πήρε το πρωτάθλημα. Από τη δεύτερη, ανήκει στο βασικό ρόστερ των Ράπτορς. Φέτος, έκανε το ξέσπασμά του και ταυτόχρονα το Τορόντο αιφνιδίασε τους Γουόριορς και κατέκτησε το πρωτάθλημα. Ο δρόμος για να γίνει πλέον All-Star είναι ανοικτός.

Φυσικά για να πετύχει όλα τα παραπάνω έλιωσε το κορμί του στην προπόνηση. Αφιερώνει ώρες στο γυμναστήριο για να αναπτύξει στοιχεία όπως η δύναμη, η έκρηξη και η ταχύτητα. Παρακάτω σου παρουσιάζουμε τις αγαπημένες του ασκήσεις. Πάρε λοιπόν μια ιδέα για το πώς προπονείται ένας πρωταθλητής.

Οι ασκήσεις του

1. GOBLET SQUAT

Η ιδανική άσκηση για τα πόδια και φυσικά για την βελτίωση του άλματος.

2. STANDING RUSSIAN TWIST

Δύσκολη άσκηση που γυμνάζει έντονα τον κορμό.

3. SINGLE LEG JUMPS

Πολλές ασκήσεις με άλματα στο ένα πόδι για καλύτερη έκρηξη και ταχυδύναμη.

4. TIRE FLIPPING

Ακόμα μία δύσκολη άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα.

5. HIP THRUSTS

H συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει γλουτούς και οπίσθιους μηριαίους.

6. WEIGHTED PUSH-UPS

Μια πολύ δύσκολη παραλλαγή των κάμψεων για να δυναμώσει το στήθος.

Αν θες να μάθεις καινούργιες ασκήσεις και να αναβαθμίσεις την προπόνηση σου, βρες τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram @vpolimero.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK