X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Στα δικαστήρια Mercedes και McLaren

Οι δύο ομάδες «φαγώνονται» για τα μάτια ενός μηχανολόγου

Αν νομίζατε πως η ολοκλήρωση του Grand Prix Γερμανίας θα σηματοδοτούσε την έναρξης μίας χαλαρής περιόδου διακοπών για τον μαγικό κόσμο της Formula 1, μάλλον είστε γελασμένοι. Ο Αύγουστος για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ξεκινά με μία δικαστική διαμάχη!

Η McLaren συμφώνησε πρόσφατα με τον επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου της Mercedes, Loic Serra. Όμως παρότι σύμφωνα με τη βρετανική ομάδα υπάρχει δεσμευτικό συμβόλαιο ανάμεσα στις δύο πλευρές, ο Serra τελικά θα παραμείνει στο Μπράκλεϊ και τους πρωταθλητές.

Αυτό έχει φέρει τις δύο ομάδες σε πόλεμο και όπως αποκάλυψε εκπρόσωπος της McLaren στο motorsport.com, θα ακολουθήσουν τη νομική οδό. Βλέπετε είναι μία περίπτωση déjà vu για την ιστορική ομάδα αφού το 2014 είχε κάνει ανάλογη συμφωνία με τον αεροδυναμιστή Dan Fallows, που τελικά παρέμεινε στη Red Bull Racing.

Τότε το θέμα λύθηκε μέσω συζητήσεων ανάμεσα στους ισχυρούς άνδρες των δύο ομάδων, Ron Dennis και Christian Horner αντίστοιχα.

Όσο για τον Serra, ήταν επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου στη BMW την περίοδο 2006-2010. Τότε μεταπήδησε στη Mercedes όπου πριν αναλάβει ανάλογο ρόλο το 2013, δούλεψε ως επικεφαλής μηχανολόγος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πότε πάτησε φρένο η Ferrari