X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Φοβάται τη στρατηγική της Ferrari o Hamilton

Οι "κόκκινοι" θα εκκινήσουν το Grand Prix Αυστρίας με διαφορετική γόμα ελαστικών.

Μπορεί μέχρι τώρα η Ferrari να έχει ουσιαστικά χάσει δύο αγώνες λόγω λανθασμένης στρατηγικής (Αυστραλία, Αζερμπαϊτζάν) αλλά οι Ιταλοί εξακολουθούν –και καλά κάνουν- να τολμούν! Έτσι οι Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen που θα εκκινήσουν από την ένατη (λόγω ποινής) και πέμπτη θέση αντίστοιχα, στο ξεκίνημα του αγώνα θα φορούν στις SF16-H την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών, με την οποία σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους τους στο Q2.

Αντίθετα ο κάτοχος της Pole Position, Lewis Hamilton, θα έχει την πάρα πολύ μαλακή γόμα αφού η Mercedes άργησε να δοκιμάσει τη συγκεκριμένη επιλογή. Θεωρητικά οι Ferrari θα φτάσουν πιο μακριά με το πρώτο σετ ελαστικών, πράγμα που μάλλον θα αποδειχθεί πλεονέκτημα στη μάχη για τη νίκη. Πράγμα που αναγνωρίζει και ο Hamilton.

"Εγώ ακολούθησα τη στρατηγική της ομάδας μου. Ο υπεύθυνος σε αυτόν τον τομέα θεωρούσε πως τα πάρα πολύ μαλακά ελαστικά ήταν καλύτερη επιλογή. Τα πολύ μαλακά ήταν διαθέσιμα και θεωρητικά αυτά φτάνουν πιο μακριά, άρα δεν φαίνεται να έκαναν λάθος. Τα πάρα πολύ μαλακά ελαστικά δεν είναι πολύ καλά για τον αγώνα και θα δυσκολευτώ να τα κρατήσω για πολλούς γύρους. Θα έχει ενδιαφέρον. Ελπίζω τουλάχιστον η επιλογή πιο μαλακής γόμας να μου δώσει ένα πλεονέκτημα στην εκκίνηση. Στα ελεύθερα αυτή η γόμα άντεξε τέσσερις γύρους, στην περίπτωση του Nico (Rosberg) πέντε. Θα είναι δύσκολο", είπε ο παγκόσμιος πρωταθλητής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Vettel σε Ιταλίδα δημοσιογράφο: "Κράτα τη φανέλα για να σκουπίσεις τα δάκρυά σου"
Pole μετά από θρίλερ για Hamilton
Ποινές για Rosberg και Vettel

24MEDIA NETWORK